۱۳۹۱ دی ۲۴, یکشنبه

MESI Book اطلاعاتي درباره ي بازيكنان

پايگاه اينترنتي مسي بوك، MESIBOOK، به عنوان يكي از پروژه هاي شركت ورزشي هومن ( HSP )، در سال 1390 و با هدف اوليهء پوشش فوتبال خاورميانه شكل گرفت.

نام نخستين اين پايگاه، AFC STARS بود كه پس از چند ماه به MESI BOOK تغيير نام داد. كلمه ي MESI در اين عبارت، مخفف عبارت MIDDLE EAST SOCCER INFORMATION مي باشد. اين پايگاه در حال حاضر نه تنها به پوشش فوتبال ايران و خاورميانه مي پردازد، بلكه فوتبال ديگر نقاط آسيا، اروپا و بخش هايي از قاره هاي ي آمريكا و آفريقا را نيز به صورت زنده و لحظه به لحظه پوشش مي دهد.

يكي از اهداف بلندمدت اين پروژه، رتبه بندي علمي تمامي دست اندركاران فوتبال اعم از مديران، مربيان، بازيكنان، داوران، مدرسان، كارشناسان و ... مي باشد كه اين امر در وهله ي نخست در كشور و سپس در سطح منطقه و جهان انجام خواهد شد.

در مجموع، اين پروژه داراي اهداف كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت بسيار زيادي مي باشد كه در طول زمان بر روي پايگاه اينترنتي مربوط به آن قرار خواهند گرفت. در حال حاضراين پايگاه هزاران بازديدكننده در روز دارد و اميد است در آينده ي نزديك به مرجعي براي مراجعه ي تمامي دست اندركاران فوتبال و فوتبال دوستان تبديل شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر