۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

ماساژ در منزل ماساژدهنده

ماساژ در منزل شخصي ماسور (ماساژور) در اتاق ماساژ در محله ولنجك (ماساژ آقايان توسط ماسور آقا در تهران)

من، مرد (۲۹ ساله) و ماساژيست هستم و آقايان را ماساژ مي‌دهم.
"ماساژ با روغن است و طبيعتاً بدون لباس است؛ حالا برخي با مايو هستند يا برخي ديگر، روي بدنشان حوله يا ملحفه مي‌اندازند. ماساژ از روي لباس براي سبكهاي درماني مانند: يومي‌هوتراپي و تاي‌ماساژسنتي انجام مي‌شود. ولي ما ماساژ ريلاكس براي رفع خستگي و دردهاي عضلاني و... انجام مي‌دهيم كه نه تفريحي است، و نه درماني. مشخص است ديگر چه چيزي‌است.
سبكي انجام‌مي‌دهم هم تركيبي از سبكهاي تايلندي، سوئدي و ورزشي استفاده مي‌كنم. البته سبكهاي جديد هم بنا به شرايط ممكن است اضافه كنم مانند: سبك لومي‌لومي (هاوائي) و... . براي كسانيكه بخواهند بادكش هم انجام مي‌دهم."
ارائه ماساژ ريلكسينگ در محيط آرام را تجربه كنيد. آرامش با ماساژ در محيط امن و خصوصي. با ماساژدرماني آرامش و دوباره زيستن را به خود و ديگران هديه دهيد.
در هر سن و شغل و حرفه‌اي كه هستيد، به دنياي شگفت‌انگيز ماساژ گام برداريد.
با ماساژ تجربه كنيد:
افزايش آرامش بدن، بهبود انقباض عضلات، تقويت سيستم عصبي، كنترل درد ، شادابي پوست صورت و بدن، افزايش انرژي، كاهش استرس، بهبود خواب، افزايش تمركز و .... .

ارائه خدمات ماساژ:
• ماساژ سوئدي (بدن: سر و صورت، دست و پا، و ....) ريلاكسيشن (Relaxation) به‌همراه تكنيكهاي تويي‌نا (چيني) و آيوروديك (هندي) و آروما تراپي (تايلندي) و شياتسو (ژاپني)، با روغن سازگار با همه نوع پوست.
• بازتاب درماني يا ماساژ نقاط فشاري كف پا.(Reflex Zone Therapy)
• ماساژ ورزشي.

ارائه خدمات ماساژ توسط ماساژور حرفه‌اي با سابقۀ فعاليت در مجموعه‌هاي ورزشي و استخرها و منازل. آماده ارائه خدمات در تمام ايام هفته. البته با تعيين وقت قبلي.
بعد از يك جلسه، مطمئن باشيد صد در صد رضايت خود را اعلام خواهيد كرد.

- داراي مدرك بين المللي تاي ماساژ از تايلند (ماساژ سنتي تايلندي).
- داراي مدرك دوره آموزش ماساژ ورزشي از فدارسيون پزشكي ورزشي ايران (مجوز رسمي انجام ماساژ در ايران)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر