۱۳۹۲ آذر ۴, دوشنبه

سیستم مدیریت آپارتمان، مجتمع و شهرک (سما

سیستم مدیریت آپارتمان، مجتمع و شهرک (سما

سیستم مدیریت آپارتمانی سما ، نرم افزاریست ، که به منظور مکانیزه کردن امور مالی و مدیریتی مجتمع های تجاری و مسکونی توسط گروه نرم افزاری سما و با مشاوره از مدیران محترم مجتمع های مسکونی و تجاری طراحی و تولید شده است.
این نرم افزار اولین نمونه خود در ایران است که با امکانات جامع خود تمامی نیازهای یک مجتمع را تحت پوشش قرار می دهد. با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی که در اکثر آپارتمان ها وجود دارد ، برای جلوگیری از بروز هر گونه اختلاف بین ساکنین و هیات مدیره بر سر مسائل مالی و مدیریتی ، بی شک وجود نرم افزاری جامع که باعث شفافیت در امور مالی و تقسیم عادلانه هزینه های مشترک بین ساکنین شود ، امری ضرروی به نظر می رسد. به این ترتیب نه تنها هیات مدیره مجتمع ها با صرف زمان بسیار کمتری قادر خواهند بود به کلیه امور مالی و مدیریتی رسیدگی کنند ، بلکه ساکنین نیز به طور کامل می توانند بر امر مدیریت نظارت داشته باشند.

با اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها, افزایش هزینه های آب, برق و گاز قطعی میباشد که پرداخت این هزینه ها تنها با شارژ دریافتی از ساکنین امکان پذیر نیست. از طرفی مبلغ یارانه پرداختی به هر خانواده براساس تعداد نفرات خواهد بود و از طرف دیگر دریافت این هزینه ها بصورت مساوی بدون درنظر گرفتن تعداد نفرات و متراژ واحد عادلانه نخواهد بود. در سیستم مدیریت آپارتمان سما این امکان درنظر گرفته شده است که کاربر هزینه مورد نظر را براساس نفر/متراژ بین کلیه ساکنین تقسیم کند.
برخی از امکانات این نرم افزار عبارت است از:
- امکان تعریف بلوک برای مجتمع هایی که چندین بلوک ساختمانی دارند.
- امکان تعریف واحد ها به تفکیک بلوک ، طبقه ، واحد ، متراژ ، کنتور برق ، تلفن ، پارکینگ ، انباری.
- امکان ثبت اطلاعات مالکین و مستاجرین.
- امکان تعریف سرفصل هزینه ها ، اعم از هزینه سرایدار ، آسانسور و … بسته به نیاز آپارتمان بصورت نامحدود.
- امکان تعریف درآمد های آپارتمان با سرفصل های تعریف شده مانند اجاره فضای پشت بام, لابی و غیره.
- امکان محاسبه خودکار بدهی ساکنین به تفکیک مالک و مستاجر بر اساس متراژ, تعداد نفرات ساکن و یا بصورت مساوی با امکان تعریف فرمول جدید محاسبه.
- امکان ثبت جلسات برگزار شده با ذکر شرکت کنندگان در جلسه, تاریخ برگزرای جلسه و صورتجلسه تصویب شده.
- گزارشگیری از هزینه های انجام شده در بازه زمانی خاص.
- گزارش تفکیکی از صورت وضعیت مالی کلیه ساکنین و یا مالکین آنها.
- گزارش بیلان و تراز ماهیانه.
- امکان تعریف حساب های بانکی مجتمع.
- امکان تعریف مشاغل مختلف در سیستم جهت مشخص کردن مهارت و تخصص هریک از ساکنین.
- امکان تعریف متن های آماده جهت نمایش در گزارش ها به منظور جلوگیری از وابستگی کاربر به تغییر در متن گزارش ها توسط شرکت تولید کننده.
- امکان گزارش گیری کامل از اطلاعات واحد ها ، مالکین ، مستاجرین ، صورتحساب ساکنین ، لیست بدهی و طلب های ساکنین.
- امکان صدور قبض به تفکیک مالک و مستاجر.
- امکان مشاهده لیست وضعیت بدهکاری هر یک از ساکنین.
- امکان تعریف مهلت پرداخت برای هر کدام از سر فصل های بدهی.
- امکان وارد کردن مشخصات افرادی که برای انجام امور جاری ساختمان به اطلاعات تماس آنها نیاز است . مانند بنا ، برق کار و …
- امکان محاسبه شارژ بر اساس متراژ ، تعداد افراد ساکن ، بصورت مساوی و …
- امکان تعریف کاربرهای مختلف در سیستم امنیت طراحی شده, با اعمال سطوح دسترسی به عملیات مختلف در سیستم برای هر کاربر.
به منظور اطلاع از امکانات و نسخه های نرم افزار به سایت اختصاصی نرم افزار به آدرس www.Sama-Soft.ir مراجعه کرده و یا با دفتر شرکت به شماره های 88805339(021) و 88805260(021) تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر