۱۳۹۳ شهریور ۱۵, شنبه

فروش دیگ بخار ، دیگ آبداغ ، دیگ آبگرم ، دیگ روغن داغ و مخازن

شرکت انرژی بخار گستر

با بیش از 30 سال سابقه در زمینه مشاوره ، طراحی و ساخت دیگهای بخار ، آبگرم ، آبداغ ، روغن داغ ، مخازن تحت فشار و اتوکلاوهای صنعتی :

الف) تولیدات:

1. طراحی و ساخت بویلرهای صنعتی و موتورخانه ای از جمله : دیگهای بخار ، آبگرم ، آبداغ ، روغن داغ
- عرضه بویلرهای بخار به صورت فایر تیوب و واتر تیوب در فشار کاری مختلف
- دیگهای بخار از 100 کیلوگرم بر ساعت تا 30 تن بخار بر ساعت در فشار کاری مختلف
- دیگهای آبداغ سه پاس رپردار از 400.000 کیلو کالری تا 10.000.000 کیلوکالری بر ساعت در فشار کاری مختلف
- دیگهای آبگرم ریورسی از 100.000 کیلوکالری تا 10.000.000 کیلوکالری بر ساعت در فشار کاری مختلف
- دیگهای روغن داغ از 100.000 کیلوکالری تا 10.000.000 کیلوکالری بر ساعت در فشار کاری مختلف

2. میکسرها
- میکسرهای P.V.C تا ظرفیت200 Kg/h
- میکسرهای پخت پودرگوشت تا ظرفیت 3500 Kg

3. مخازن تحت فشار :
- منابع کوئل دار حرارتی ، منابع دوجداره ، مخازن استیل و پاستوریزه ، منابع انبساط ، ایر سپراتور در ظرفیتهای مختلف مطابق درخواست مشتری و در فشار کاری مختلف
- اتوکلاوهای خط تولید بتن سبک و اتوکلاوهای صنعتی در ظرفیتهای مختلف مطابق درخواست مشتری و در فشار کاری مختلف
- فلش تانک ، بلودان ، منابع کندانس در ظرفیتهای مختلف مطابق درخواست مشتری و در فشار کاری مختلف

4. سیستمهای تصفیه آب:
- طراحی و ساخت سختی گیر ، فیلتر شنی ، دی اریتور در ظرفیتهای مختلف مطابق درخواست مشتری و در فشار کاری مختلف

شرح محصولات تولیدی:
1. کلیه محصولات تولیدی این شرکت با رعایت اصول صحیح مهندسی با بهره گیری از استانداردهای بین المللی به شماره B.S 2790 و EN12953 و ASME Sec l~Vlll توسط مهندسان مجرب و به وسیله نقشه های تایید شده طراحی و ساخت می گردند و دارای پلاک کنترل کیفی از مرجع بازرسی اداره استاندارد ایران می باشد.

2. از لحاظ مصرف انرژی و ذخیره سازی آن در دستگاههای تولیدی این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته شده است که راندمان حرارتی بالایی داشته و مصرف سوخت را بنا به ظرفیت بویلر به حداقل می رساند.

3. فولاد مصرفي در ساخت بدنه بويلر مطابق استاندارد DIN 17155 و از نوع 17MN4 و نيز لوله هاي مصرفي از نوع بدون درز ، آتش خوار مطابق استاندارد DIN 17175 و از نوع ST 35.8 مي باشد.

4. الكترود هاي مصرفي در ساخت بويلر از نوع 7018 و 6010 به صورت پيش گرم شده و توسط جوشكاران داراي گواهينامه مورد استفاده قرار مي گيرد.

5. جوشكاري بدنه ديگ ها بر اساس روش صحيح جوشكاري WPS و PQR انجام گرفته و توسط بازرسان اداره استاندارد مورد آزمايش قرار گرفته و تست NDT می شود.

6. به لحاظ سهولت در بازبيني و رسوب زدايي به تناسب ظرفيت هاي مختلف دريچه هايي در بدنه ي ديگ ها تعبيه مي گردد.

7. كليه ي بويلر هاي توليد شده با 1.5 برابر فشار طراحي مورد تست هيدرواستاتيك قرار گرفته و پس از اتمام كليه مراحل مجدداً مورد تست گرم قرار مي گيرند.

8. ايزوله سازي بدنه ي ديگ ها با استفاده از پشم سنگ مخصوص با ضخامت متناسب و نيز درب هاي ابتدايي و انتهايي با استفاده از بتن نسوز و كاوربندي بويلرها با ورق استيل صورت مي گيرد.

9. پايه ي ديگ ها به گونه اي طراحي و ساخته مي شود كه به راحتي ضربه هاي ناشي از جابجايي و وزن بويلر را تحمل نموده و تنها يك سطح صاف و محكم براي نصب بويلر كافيست.

10. تمامي تجهيزات كنترلي و ايمني بويلرها از نوع استاندارد انتخاب شده و با توجه به عملكرد اتوماتيك اين تجهيزات، مي بايست توسط اپراتور حرفه اي مورد استفاده قرار گيرد.

11. كليه ي ديگ هاي توليدي شرکت انرژی بخار گستر ( به استثنای تجهیزات برقی و كنترلي ) در صورت نصب و راه اندازی توسط واحد خدمات پس از فروش این شرکت و بهره برداری صحیح داراي 36 ماه گارانتی، 15 سال خدمات پس از فروش و یکسال بیمه نامه از شرکت بیمه البرز می باشد .


ب) خدمات :
شامل طراحی ، محاسبه ، پاپینگ ، اجرا ، مشاوره ، نظارت و بازرسی ، تعمیرات ، نگهداری ، تامین کالا و عملیات پیمانکاری در زمینه تاسیسات صنایع حرارتی و برودتی

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروش دیگ بخار ، دیگ آبداغ ، دیگ آبگرم ، دیگ روغن داغ و مخازن


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر